Hírek

Ennyit ér a valós vélemény:

Ennek a honlapnak a "www.bizinformation.org/hu" szerinti értéke 2011.10.03-án:

Ft 416,37 Millió Ft.

A mai értékét nézd meg itt!

A jövő elkezdődött !

"KI ŐRZI AZ ŐRZŐKET ?"
Demokráciában a többségnek még akkor is igaza van, ha azt az értő vagy szakértő kisebbség nem is látja úgy.

Ezt a blogot azért indítottam 2010 áprilisában, hogy közzé tehessek engem foglalkoztató gondolatokat és bárki beírhassa rá azt a megalapozott véleményét, gondolatát, általa megfigyelt - felfedezett összefüggéseket amivel fel kívánja hívni a törvényhozók és a kormányzat figyelmét arra, hogy mit lehetne még jobban csinálni. Merthogy jól csinálják az nem kétséges. (?!)
Gondolok olyanokra, mint például, hogy a nyertes párt egyik első nemzetközi sajtótájékoztatóján a Nemzeti Bank elnökére tett megjegyzésével egyetlen nap alatt 2 %-kal emelte a devizahitelesek adósságterhét azáltal, hogy rögtön ennyit romlott a forint. (Amikor a blogot indítom - 2010.04.28-án - alig 24 óra alatt 263 Ft-ról 271 Ft-ra emelkedett az Euró árfolyama.)
Azóta az euró 310 Ft körül van, a jegybanki alapkamat 7 %, az adósságtörlesztő hitelek forintban megkétszereződtek, a benzin és a gázolaj ára 1/3-ával növekedett (bizonyára azért, mert a parlamentben még maradt 1/3-nyi ellenzék).

És végül: nem véletlenül választottam a Fidesz egykori jelmondatát a blog címéül. Mára már mindannyian érezhetjük, tapasztalhatjuk, hogy
"A Jövő Elkezdődött !"

Friss topikok

Nem link linkek

250 000 kivándorolt fiatal dala a Kedves Vezetőhöz

2012.11.27. 14:34 :: Jelenvaló

Távolból írok, kedvesem.
Nagyon távol vagy már, azt hiszem.
Nem mondhatom, hogy könnyű volt a szakítás,
Bár most már jól érzem magam.

Élj boldogan nélkülem.
Legyél sokkal boldogabb, mint velem.
Nem mondhatod, hogy hozzám jobb nem lehetnél,
Bár most már jól érzem magam.

R. Nem kell nekem, hogy válaszolj.
Nem kell nekem, hogy válaszolj.
Nem kell nekem megírnod azt, hogy szerettél.
Tudod, én így is jól érzem magam.

Tudod, én így márjól érzem magam.

Szólj hozzá!

Címkék: orbán fidesz viktor szocializmus csőd diktatúra kivándorlás emigráció matolcsy fülkerorradalom

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovoelkezdodott.blog.hu/api/trackback/id/tr234929850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása