Hírek

Ennyit ér a valós vélemény:

Ennek a honlapnak a "www.bizinformation.org/hu" szerinti értéke 2011.10.03-án:

Ft 416,37 Millió Ft.

A mai értékét nézd meg itt!

A jövő elkezdődött !

"KI ŐRZI AZ ŐRZŐKET ?"
Demokráciában a többségnek még akkor is igaza van, ha azt az értő vagy szakértő kisebbség nem is látja úgy.

Ezt a blogot azért indítottam 2010 áprilisában, hogy közzé tehessek engem foglalkoztató gondolatokat és bárki beírhassa rá azt a megalapozott véleményét, gondolatát, általa megfigyelt - felfedezett összefüggéseket amivel fel kívánja hívni a törvényhozók és a kormányzat figyelmét arra, hogy mit lehetne még jobban csinálni. Merthogy jól csinálják az nem kétséges. (?!)
Gondolok olyanokra, mint például, hogy a nyertes párt egyik első nemzetközi sajtótájékoztatóján a Nemzeti Bank elnökére tett megjegyzésével egyetlen nap alatt 2 %-kal emelte a devizahitelesek adósságterhét azáltal, hogy rögtön ennyit romlott a forint. (Amikor a blogot indítom - 2010.04.28-án - alig 24 óra alatt 263 Ft-ról 271 Ft-ra emelkedett az Euró árfolyama.)
Azóta az euró 310 Ft körül van, a jegybanki alapkamat 7 %, az adósságtörlesztő hitelek forintban megkétszereződtek, a benzin és a gázolaj ára 1/3-ával növekedett (bizonyára azért, mert a parlamentben még maradt 1/3-nyi ellenzék).

És végül: nem véletlenül választottam a Fidesz egykori jelmondatát a blog címéül. Mára már mindannyian érezhetjük, tapasztalhatjuk, hogy
"A Jövő Elkezdődött !"

Friss topikok

Nem link linkek

Ez már nem is a jövő !

2012.05.21. 10:04 :: Jelenvaló

Az alábbi cikk az Amerikai Népszavából lett átvéve, és csak a mindenütt Jelenvaló tudja miért történik ilyen egy keresztény nemzethy országban a Jézusi szeretet nevében ?

A nyilasok megtámadták egyik olvasónkat  

Budapest, 2012. május 20. vasárnap 22:13

http://nepszava.com/2012/05/magyarorszag/a-nyilasok-megtamadtak-egyik-olvasonkat.html

A nyilasok megtámadták egyik olvasónkat

Horthy Miklós és Adolf Hitler. Horthy átadott neki csaknem 500 ezer magyar zsidót legyilkolni.
Ez a Horthy a mai magyar jobboldal példaképe.

Az Amerikai Népszava egyik törzsolvasója, rendszeres levelezője szeretett volna bejutni a Liberális Klub rendezvényére, ahol Dániel Péter ügyvéd volt a vendég. A rendezvényre nem jutott be, viszont megütötték és megrúgták a helyszínen zsidózó nácik, amitől a rendőrök nem védték meg. Az alábbiakban neve elhallgatásával közöljük az “élménybeszámolót” 2012 Magyarországáról.

“Háromnegyed 6-kor értem a Liberális Klubhoz. A Klub előtt üvöltöző emberek (kb. 50-60-an) és a bejáratnál rendőrsorfal. Előrenyomakodtam az üvöltözők frontvonalába, szembe a rendőrökkel. Közben hangos zsidózás, ez a mondat valahogy nagyon megragadt bennem: „ezek itt tenyésznek” meg valami magyarozás. Ettől kezdve mintha helyettem valami robot cselekedett volna.

Ahogy a zsidózók frontvonalába kerültem, mögöttem egy zászlót szorongató 50 körüli nő állt vöröslő arccal, és magából kivetkőzve kiabált. Ránéztem, ettől mintha kissé zavarba jött volna és  azt mondta: „Igen na!”, mire azt mondtam: „Szép vagy”, erre fejbe ütött a zászlója nyelével. Nem nagyon, csak kicsit, de a lincselés is így kezdődik. Én válaszként — szintén csak kicsit — arcon legyintettem. Tényleg csak gyereklegyintés volt. Nagyon meglepődött, és egy pillanat alatt eltűnt onnan, hátrarántották az elvbarátai. Valamelyik társa rámrivallt, hogy megütöttem a nőt, mondtam neki, hogy azután, hogy a nő fejbe ütött. Még ebben a robotállapotomban is meglepődtem, hogy ennyiben hagyta.

Abban a pillanatban előnyomakodott Gaudi-Nagy, hogy „…a hölgy jogvédelmét! …” a velem szemközt álló rendőr meg kérdezte, mit akarok. Mondtam, hogy be akarok menni. Azt mondta, nem lehet, és visszalökött a zsidózók közé. Egy másik és kérdezett, ugyanazt válaszoltam, és hogy a kollégája nem enged be. Azt mondta, hogy csak meghívóval lehet bemenni, és további firtatásomra szinte bocsánatkérőleg még annyit, hogy ő csak a biztosításért felel, a többi nem az ő dolga. Ezután áttolt a sorfalon keresztül a másik oldalra, én meg elsétáltam a kismetróig és hazamentem.

Utána vettem észre, hogy a lábamról lejött a bőr, valaki sípcsonton rúgott. Nem tudom, hogy valamelyik tüntető volt-e, vagy az a rendőr, aki közéjük lökött. Mindenesetre most már tapasztalatból állíthatom, hogy a rendőrség egy része aktív szélsőjobbos, az aktívat úgy értve, hogy adott esetben egy lincseléshez is asszisztálna, méghozzá aktívan.

Lehet, hogy lefényképeztek, lehet, hogy a dolognak folytatása lesz. Lehet, hogy szükségem lesz Dániel dr jogvédelmére.

Az is lehet, hogy nem maradhatok ebben az országban, mert ma még volt egy másik rendőr, aki áttolt a sorfal védett oldalára, de holnap talán már nem lesz, és holnapután szabadon meglincselhetnek.

Nagyon megrendített az élmény. Most a bőrömön tapasztaltam meg azt, ami eddig csak másokkal történt meg. És azt kell mondjam, olcsón megúsztam (eddig), sokkal rosszabbul is végződhetett volna.

Elgondolkodtam, akarok-e, tudok-e még itt élni.

Kérem, ha ír erről, ne tegyen azonosíthatóvá.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovoelkezdodott.blog.hu/api/trackback/id/tr914528911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása